Assalamualaikum. Hi, dah lama tak menaip disini. Bukak2 je tengok banyaknya views naik walaupun tak update. Tetiba dah 20k views. Mood malas datang sampai berbulan2. Bila mood takde nak tengok phone pun jadi malas. Tapi gambar makanan tetap tak lupa ambik walaupun tersimpan je dalam gallery.
Yelah kan, memang ambik gambar awal niatnya untuk kenangan sendiri, bukan untuk sentiasa terpaling update status kat sosial media kan. Jadi gambar tetap tak lupa nak ambik kalau ada kesempatan.
Lately teringin makan MOCHI. Tapi taknak mochi yang viral2 yang celup manisan sana sini. Hanya teringin mochi simple original macam kat Empire Sushi ni. Kita ambiklah 3, 4 ketul je buat rasa2 share dengan husband. Chocolate 🍫 & pandan flavours are my choice this time.
Husband pulak nak INARI SUSHI. Dia pilih flavour Spicy Salmon 🍣 & Spicy Cheese 🧀, manakala saya pilih Calamari 🦑 & Unagi. Hmm sedap semuanya.
Macam itu je pun dah RM21 oi. Sekali sekala bolehlah kan melayan tekak kejepunan ni. Teringat masa tengah fasa mual mengandung anak ketiga, hari2 la order Empire Sushi sebab itu je boleh telan. Makanan biasa makan hari2 tak boleh nak telan.
Rasa macam teringin pulak nak makan MOCHI simple macam ni lagi. Nantilah bila2 masa ke Alamanda Putrajaya lagi, kita singgah Empire Sushi 🍣
Thank you to my husband for belanja-ing me for everything I crave for. May Allah swt berkati rezeki suami saya senantiasa 🩷
And today is our anniversary 🥰 Alhamdulillah for every bittersweet moment.
